בקשת הצעת מחיר למערכות הגבהה לרכב וג'יפים
הגבהה לרכב
הגבהת רכב שטח באמצעות סט מתלים של OME מאפשרת מעבר במקומות מאתגרים בשטח, משפרת את זוויות הגישה והנטישה ומפחיתה את הפגיעות בחלקים המצויים בגחונו של הרכב.
ההגבהה נעשית באמצעות ערכות הגבהה OME מאושרות משרד התחבורה ומגביהות את הרכב בעד ל-50 מ"מ. בהחלפת המתלים, מתבצעת גם התאמה למשקל אותו הרכב אמור לשאת ולאופי הנהיגה הצפוי של הנהג והעדפותיו, בסיום הליך ההגבהה יש לרשום את ההגבהה ברישיון הרכב המוגבה.
הגבהה לג'יפ ורכבי שטח גדולים
הנפלד טכנולוגיות בע''מ מייבאת יותר מעשרים שנה את חברת ARB יצרנית מערכות הגבהה לשלל רכבי שטח מהנדסי ARB יצרו את סדרת OLD MAN ואת סדרת 51BP,
מערכת ההגבהה מותאמת לכל רכב עפ''י קרטריונים של אבזור ומשקל קבוע.
לכל רכב ישנם מספר דגמי בולמים וקפיצים המשתנים בהתאם לעומס הקבוע שיש על הרכב, אנו מבקשים להתייחס לנקודות שיש בסעיף בשביל ליעל את תהליך התאמת מערכת ההגבהה לרכבך.
אנו משתדלים לחזור במהרה במענה טלפוני / מייל עם כמה שיותר פרטים, התקנת מערכת ההגבהה מחייבת הוספה ברשיון הרכב, והתקנתה מחויבת להתבצע ע''י מתקין מורשה מטעם משרד התחבורה.
התקנות בפריסה ארצית מקריית שמונה עד אילת.
בולמים לרכב
בולמי הזעזועים הנקראים גם בולמים לרכב, תפקידם לשכך את האנרגיה הנטענת בקפיצים וכך להקל את שליטת הנהג על הרכב, לשפר את אחיזת הגלגל בקרקע ולשפר את נוחות הנסיעה של יושבי הרכב.
התקנת בולמי זעזועים איכותיים היא אלמנט חשוב ביותר כשרוצים לשפר את ביצועי הרכב.
בולמי Nitrocharger של Old Man Emu האוסטרלית הם בעלי טכנולוגיית שיכוך מתקדמת ביותר ומותאמים לפי דגמי הרכב השונים והשימושים השונים של כול נהג ונהג.
מהנדסי חברת ARB יצרו גם את סדרת בולמי העל 51BP OME אשר אודותיה ניתן לקרוא בהרחבה בלשונית מידע על המוצרים.
סוגי בולמים לרכב
בולמי רכב MT 64
רוצים לכבוש את תנאי השטח הקשים והתובעניים ביותר? עומסים כבדים, מרחקים ארוכים, דרכים משובשות ותנאים קיצוניים? אין בעיה! תרשו לנו להכיר לכם את החידוש המהפכני בשוק הבולמים–
MT-64! היצירה ההנדסית המדהימה הזו, תוכננה בסיוע של מודלים ממוחשבים מתוחכמים ויכולה לתת מענה לכולם, תוך נוחות ותגובתיות מעולים. בין אם תרצו לגרור רכב אחר, להתמודד עם מסלולי שטח טכניים או סתם לדשדש למרכז הקניות הקרוב, התכוננו לשפר את חווית הנסיעה שלכם עם MT64!
ARB לא מייצרים רק בולמי זעזועים, הם מייצרים מערכות מתלים. כשאתם קונים ערכת מתלים מביתARB – OLD MAN EMU , אתם קונים מערכת שלמה. אנו בהנפלד טכנולוגיות, נציגי ARB בישראל, יודעים לספק בולמים וקפיצים המכוונים לצרכים שלכם.
בין אם מדובר בערכות הגבהה לרכבים ריקים, עמוסים למחצה, עמוסים בכבדות, בעלי פגוש ברזל, בעלי פגוש וכננת וכן הלאה.
ARB מייצרים את הבולמים "בבית" (in house). המפעל המאובזר במיכון חדיש ומתקדם של עיבוד שבבי וציפויים, פועל בסטנדרטים מחמירים של איכות. ספק אוסטרלי מהימן מייצר קפיצים לפי המפרט המדויק של ARB, תוך שימוש בדרגה המדויקת של פלדת קפיצים שהמהנדסים מגדירים.
אנו בהנפלד טכנולוגיות, נציגי ARB בישראל, נספק את כל מה שאתם צריכים: תושבות להעברת קו בלמים, תושבות מוטות פנארד, זרועות מתלה שונות, מוטות מייצבים, תושבות הרכבה למיכל BP-51 וכן הלאה.
זו מערכת מתלים שלמה. אתם תקבלו חבילה של כל מה שאתם צריכים לרכב שלכם, בצורה פשוטה ובלי כאבי ראש מיותרים. השקט הנפשי הזה הוא שהופך את מערכות המתלים ARB לאידיאליות עבור כל שדרוג מתלים.
אז איפה ה-MT64 החדש משתלב במגוון? התשובה מתבהרת כאשר משווים את בולמי Nitrocharger ו-BP-51.
NITROCHARGER" הבולם האולטרה אמין הקלאסי
המותג OLD MAN EMU מייצג מערכות מתלים איכותיות, אמינות, חזקות ועמידות. זו עצם התרבות של המותג ARB כולו. אם יש בולם זעזועים אחד שמייצג את המותג OLD MAN EMU, זה ה- NITROCHARGER האמין והעמיד.
במקור, בולמים אלו פותחו כדי לעמוד בתנאי המדבריות האינטנסיביים של אוסטרליה, אך ארבעים וחמש שנות פיתוח שיכללו את ה NITROCHARGER לכל שימוש שניתן להעלות על הדעת.
כיום, תוכלו למצוא בולמי NITROCHARGER פועלים בתנאים הקשים ביותר ברחבי העולם. בין אם על הכביש, בשטח, על דיונות מדבריות, בבוץ בג'ונגל או מתחת לכלי רכב עמוסים בכבדות - בולמי הזעזועים האייקוניים הללו פשוט עובדים מעולה. העיצוב הפשוט והאמין ביותר של בולם בעל דופן כפולה יוצר מוצר שהוא פשוט "שגר-ושכח".
כל בולם זעזועים מאופיין ומכוון במיוחד על ידי ARB , כך שאתם יכולים להיות בטוחים שבולמי הזעזועים שלכם ישיגו את הביצועים הטובים ביותר בכל פעם.
מומחיות זו היא שהובילה לפיתוח בולם הזעזועים BP-51 - לקוחות רצו בולם זעזועים ברמת "פרימיום", שגם ניתן לכוונון על ידי בעל הרכב, כך שיתאים לתנאי נהיגה שונים. כתשובה לבקשות הלקוחות, ARB פיתחו את BP-51.
בולם Nitrocharger יתאים לכם אם:
אתם רוצים שדרוג מתלים במחיר סביר כי המתלים המקוריים לא עומדים במשימה.
יש לכם צרכים כלליים כמו הגבהת הרכב, נשיאת משקלים כבדים, שליטה טובה יותר ברכב, נסיעה טובה יותר ויכולת ניהוג משופרת.
- אתם רוצים לבחור בין בולמים לעומסים קלים, בינוניים או כבדים, עם שלוש עד ארבע אפשרויות קפיצים מתאימות.
- אתם רוצים מערכת מתלים "שגר ושכח".
- אתם מחפשים בולם אמין ומקצועי.
- בבעלותכם רכב עבודה הנושא משאות כבדים.
- בבעלותכם רכב שאתם משתמשים בו בעיקר לעבודה או נסיעה יומיומית, לצד הרפתקאות בשטח מדי פעם.
- אתם נוסעים בדרכים המשלבות כבישים ונהיגה בחצץ.
- יש לכם רכב שטח וברצונכם לגרור קרוואן או נגרר כבד.
- אם בבעלותכם רכב שטח שנוסע באזורים משובשים וכפריים, המבלה את רוב חייו בכביש "תת סטנדרטי".
בולם זעזועים אמין, עמיד, חזק ובעל למעלה מ-30 שנות ביצועים מוכחים בתנאים הקשים ביותר בעולם NITROCHARGER.
ה-BP-51 מספק נוחות ואמינות להרפתקאות המרוחקות ביותר. הוא מתפקד בהצטיינות בנסיעה במהירות גבוהה או בזחילה במעלה מסלול הררי סחוף. איך?
עם שיכוך כיווץ (compression) ושיכוך החזרה (rebound) הניתנים להתאמה על ידי המשתמש, במערכת מעקפים פנימיים גאונית. BP-51 הוא הטוב שבטובים - שילוב אידיאלי של נוחות וביצועים עם העמידות המפורסמת של OLD MAN EMU.
BP-51 משתמש במעקפים פנימיים לשליטה מרבית בתנועת בולמי הזעזועים והוא מתפקד ללא דופי בשטח הקשה ביותר. בולמים אלו המיועדים לנסיעות ארוכות, אוכלים בקלות טיפוסי סלעים ומעברים עמוקים.
הכיווץ וההחזרה של הבולם קלים לכיוון - לכל אחד יש חוגה נפרדת, המאפשרת לנהגים לכוון את BP-51 לביצועים מיטביים. על ידי שינוי שיכוך הכיווץ ושיכוך ההחזרה של הבולם בעזרת החוגות, תוכלו לעבור מנסיעת שבילים מהירה לזחילה על סלעים תוך שניות, ועדיין לשמור על שליטה מלאה!
מיכלי השמן הנפרדים מבטיחים ביצועים עקביים, הודות לכמות השמן הרבה יותר ולשטח הפנים הגדול יותר, שמסייע לפיזור החום. מיכל השמן הנפרד גם אפשר למהנדסים של ARB להעביר רכיבים אל מחוץ לצינור בולם הזעזועים הראשי. התועלת? עוד מהלך עבודה (נקרא גם "שוק-טראבל") עבור אורך גוף נתון של בולם זעזועים.
מעקפים פנימיים מאפשרים שיכוך מתקדם, בהתאם למיקום הבוכנה והתוצאה היא רכב בעל יציבות ונוחות מקסימלית. רוב בולמי המעקפים משתמשים בצינורות מעקפים חיצוניים, אך החיסרון של אלו הוא שהם חשופים לנזק מהסביבה.
חיסרון נוסף של בולמים בעלי צינורות מעקפים חיצוניים, הוא שבולמים אלו לא יכנסו לתוך קפיץ סליל, הם פשוט גדולים מדי. מהנדסי ARB פתרו את הבעיות הללו על ידי מיקום צינורות המעקפים מחדש, בתוך בולם הזעזועים.
בשיטה זו, תוכלו לקבל את כל היתרונות של בולמים מתכווננים בעלי ביצועים גבוהים ברמת פרימיום, והכי חשוב, ללא אף אחד מהחסרונות!
BP-51 יתאים לכם אם:
- אתם רוצים את הטוב שבטובים.
- אתם רוצים יכולת שליטה מוגברת ברכבכם, גם באירועים בלתי צפויים.
- אתם רוצים נוחות, שליטה בעבודת הבולם ואפשרויות התאמה אישית.
- אתם רוצים שלרכבכם תהיה יכולת הסתגלות מהירה במעבר מהכביש לשטח וההפך, על ידי כיוונון והתאמת הבולמים בעצמכם.
- אתם רוצים מערכת מתלים לשטח הקיצוני ביותר ולנסיעות ארוכות.
- אתם אוהבים לטייל בשטחים הקשים והמרוחקים ביותר.
- אתם רוצים בולם זעזועים שיכול להתמודד בצורה הטובה ביותר עם טמפרטורות קיצוניות.
- אתם רוצים בולמי זעזועים הניתנים לבנייה מחדש (אנו בהנפלד מספקים שירות החלפת חלקים ואפשרויות תיקון במעבדה שלנו במידת הצורך).
- אתם רוצים קפיצים בעלי עומס ראשוני (preload) הניתן לכיוון, כדי לתת מענה לשינויים במשקל המועמס על הרכב שלכם.
- אתם משתמשים ברכבכם להעמסת משאות כבדים במהלך השבוע, ולאחר מכן יוצאים למסלולים הקשים ביותר בסופי שבוע.
- הרכב שלכם עושה נסיעות תכופות למרחקים ארוכים במהירות גבוהה על דרכי עפר משובשות.
- אתם רוצים שלרכבכם יהיה מערך מתלים שיאפשר נסיעה בשטח הקשה ביותר.
- אתם רוצים בולמי מעקפים פנימיים לשמירה על נוחות ושליטה מירבית בעת נהיגה במהירות מהירה וכאשר המתלים פועלים בגבולות הקיצון שלהם.
- אתם רוצים מתלים בעלי תפקוד, חומרים ומראה פרימיום.
- אתם מחפשים בולם שיכול לעבוד כל היום בתנאי קיצון מבלי לוותר על נוחות ואמינות.
בולם BYPASS פרימיום, חדשני ומתקדם, בעל מיכלים חיצוניים ואפשרויות כיוונון על ידי הנהג.
,BP-51 הטוב שבטובים.
MT 64–נוחות וביצועים מקסימליים בכל תנאי השטח
בולם הMT-64 החדש של ARB לוקח את התכונות האהובות ביותר של הNitrocharger - והBP-51 , ומשלב אותן לחבילה סופר קומפקטית אחת. יש לו את הביצועים המוכחים והאמינים שלNitrocharger , בתוספת היכולת הבלתי מתפשרת של BP-51.
הMT-64 הוא מומחה לארבע על ארבע. הוא מיועד לנהגים שרוצים נוחות מרבית גם בכביש וגם בשטח. ברוב המקרים, טיול ארבע על ארבע אומר נסיעה למרחקים גדולים על פני תנאי קרקע משתנים, ולעתים קרובות בתוספת של חום או קור קיצוניים. לכן, הוא דורש בולמי זעזועים שיכולים להתמודד עם התנאים הקשים הללו יום אחר יום.
בנוסף, כל נהג מנוסה יודע שעולם השטח ומטענים כבדים הולכים יד ביד. בין אם מדובר בציוד חילוץ, ציוד מחנאות, מיכל מים, גנרטור, נגרר או כל משא כבד אחר - אתה צריך את הביטחון שהמתלים שלך ישלטו על המשקל בבטחה, גם בתנאים הקשים ביותר.
כמו כל בולם זעזועים של Old Man Emu , ה MT-64 מותאם ומאופיין במפעל לפי סוג הרכב שלכם. זה לא משנה אם אתם נוסעים לטיול שבילים קל, גוררים רכב שטח גדול בבוץ או איפשהו באמצע.
מהנדסי המתלים של Old Man Emu מאפיינים את המתלים לתפקוד בתנאים מגוונים, עם מספר סוגי מפרטים עבור כל רכב, כך שתוכלו להיות בטוחים שהמתלים שלכם יעשו את העבודה. MT-64 הוא גם בולם הזעזועים המושלם לנסיעה היומיומית שלכם. כשאתם לא בוחנים את השטח, MT-64 ייתן לכם את השליטה הבטוחה והנסיעה הרכה והנעימה של בולם זעזועים מובחר על הכביש.
עכשיו בואו נסתכל מקרוב על ה MT-64 ונראה מדוע הוא כל כך מתאים לשטח.
מאפיינים:
בחוכמה, מהנדסי ARB בחרו לייצר את הגוף החיצוני של MT-64 מאותו חומר אלומיניום "6061" בעובי של 4 מ"מ, כמו בBP-51 החלק החיצוני מצופה באנודייז קשיח להגנה נוספת מפני נזקי אבנים, והקווים האלגנטיים והנקיים מעניקים לו מראה מודרני ויוקרתי. בנוסף, הוא מתאים לאותו חלל כמו ה BP-51, תכונה משמעותית מאוד עבור מיקום הקפיצים הקדמיים.
ה MT-64 הוא בולם "מונוטיוב" עם קוטר פנימי מאסיבי של 64 מילימטר (2.5 אינץ'). האזור הפנימי הזה הוא חשוב ביותר - שטח בוכנה גדול יותר נותן למהנדסים תנאים מיטביים לכוונון ושליטה בנוחות הנסיעה שיספק הבולם. ככל שגודל הקדח גדל, הרגישות של בולם הזעזועים עולה. למה זה משנה? הגברת הרגישות מאפשרת כוונון מדויק יותר של הבולם לנסיעה וביצועים טובים ומדויקים יותר.
גודל קדח גדול יותר מאפשר גם "שימסים" גדולים יותר, המאפשרים לבולם לספק תגובה מתקדמת יותר ותחושה "עגולה" יותר לכל המהמורות בכביש או בשטח. גודל קדח גדול יותר פירושו גם יותר שמן בכל בולם זעזועים. יותר שמן מגביר את יכולת קיבול החום ללא ירידה בביצועי הבולם, על מנת לשמור על ביצועי שיכוך עקביים. כל חום שנוצר בשמן עובר במהירות לגוף בולם הזעזועים העשוי אלומיניום, וממנו, החוצה לאטמוספירה.
נוחות כללית בכל תנאי שטח
כשמהנדסי ARB עיצבו את ה MT64, היו לרשותם למעלה מ-40 שנות ניסיון ומורשת של בולמי Nitrocharger ויותר מ-10 שנים של התמחות והצלחה עם בולמיBP-51 . למעשה, ניסיון זה והפקת הלקחים ממנו, הם היתרון הגדול ביותר של צוות עיצוב הנדסי פנימי.
ARB יכולים להשתמש בידע שצברו לאורך שנים כדי לייצר את המוצרים הטובים ביותר עבור הצרכים שלכם. למשל, תכונות כמו גוף האלומיניום של BP-51 לפיזור חום מיטבי, שימוש באותו גודל חיצוני כמו BP-51 המאפשר גודל קדח מקסימלי, ואפשרויות הכוונון האינסופיות של שסתומים מבוססי "שימסים" כמו ב Nitrocharger.אלו הפרטים הקטנים והניסיון שהופכים מוצר טוב למצוין.
כאשר אתם נוסעים על-פני מרחקים גדולים או נוסעים בשטח מאתגר, אתם צריכים נוחות, ביצועים ואמינות. ה MT-64 מעניק לכם את כל אלו בכל תנאי אפשרי, ועבור ARB , הסטנדרט של אמינות, נוחות ומקצועיות אינו ניתן למשא ומתן.
MT-64 יתאים לכם אם:
- אתם שמחים להשקיע קצת יותר כדי לקבל ביצועים משופרים.
- אתם רוצים נוחות מירבית בכל תנאי הקרקע.
- אתם משתמשים ברכב שלכם בשימוש יומיומי והוא משמש ככלי רכב לנסיעות ממושכות.
- אתם רוצים שבולמי הזעזועים שלכם ימשיכו לעבוד בצורה הטובה ביותר גם כשהסביבה נעשית קשוחה.
- אתם רוצים לבחור בין בולמים רכים, בינוניים וקשים, עם שלוש עד ארבע אפשרויות קפיצים.
- אתם רוצים מערכת מתלים "שגר ושכח".
- אתם רוצים בולמי זעזועים הניתנים לבנייה מחדש במקרים של החלפת חלקים או צורך בתיקון.
- אתם רוצים בולמים העשויים חומרי פרימיום ובעלי מראה מלוטש ואלגנטי.
- בבעלותכם רכב שטח הגורר קרוואן או נגרר כבד למרחקים ארוכים.
- הרכב שלכם נוסע בשילוב של כבישים ודרכי עפר משובשות.
- יש לכם רכב עבודה הנושא משאות כבדים למרחקים ארוכים בכבישים משובשים.
- הרכב שלכם משמש הן לנסיעה יומיומית והן לנסיעה ממושכת בשטח.
- בבעלותכם רכב שטח שנוסע הרבה בכבישים אזוריים וכפריים.
נוחות וביצועים מקסימליים בכל תנאי השטח. MT-64 .
האם ידעת? בכל פעם שיוצא דגם חדש של רכב שטח, ARB בונה בולמי זעזועים "בבית". מהנדסי המתלים של OME מכווננים כל סט של בולמי זעזועים לתנאים שונים, בהתאם לדגם הרכב.
הם מתחילים בכוונון מערכת מתלים ללא עומס, ולאחר מכן סט שני ושלישי עבור יותר משקל בהדרגה, המאפשר לכם להתקין פגוש קדמי או אחורי, כננת או פשוט להעמיס את רכב השטח שלכם למקסימום.
כעת, יחד עם ה MT-64 החדש אנו בהנפלד מציעים שלוש סדרות בולמי זעזועים שונות!